Schades moeten zo snel mogelijk worden geregeld en liefst op een manier die alle betrokkenen, verzekeraar en verzekerde, tevreden stelt.
Om de schade op een correcte wijze af te handelen denkt Vidi actief en zonodig inventief mee. Tegelijk verliezen we nooit het menselijk aspect uit het oog. Schades gaan immers vaak gepaard met menselijk leed. Schade regelen is ook mensenwerk.
Actief
De klassieke benadering van de expert die komt, ziet, toezending van de informatie afwacht en vervolgens de schade vaststelt, is achterhaald. VIDI regelt schades op een veel actievere manier. We zetten een stap extra, kijken verder, komen desnoods met creatieve oplossingen. Dan blijkt dat kwaliteit, degelijkheid en onafhankelijkheid uitstekend samengaan met snelheid, vindingrijkheid en slagvaardigheid.
Netwerk
Voor het herstel van schades beschikken we over een uitgebreid netwerk van professionals uit tal van vakgebieden. Vaste contracten gaan we met hen niet aan. Zij moeten zich blijven bewijzen om de kwaliteit te waarborgen. Ook hierin gaat VIDI een stap verder. We breiden onze netwerken voortdurend uit - uiteraard op basis van marktconforme prijzen.
Korte lijnen
Adequaat schade regelen staat of valt bij goede samenwerking tussen alle partijen. De communicatie tussen onze experts, binnendienst, externe professionals, verzekeraar en verzekerde verloopt daarom via korte lijnen. Dat werkt efficiënt en bevordert een optimale schadeafhandeling.
Helder
De basis voor overeenstemming met alle partijen wordt gevormd door de rapportage. Bij VIDI zijn we gewoon om deze binnen afzienbare tijd op te stellen en te corresponderen met de opdrachtgever. Onze rapportages zijn overzichtelijk, volledig en helder. Verzekeraar en verzekerde kunnen er direct mee uit de voeten.